Pregled
alata

INFORMIRANJE
ALATI ZA INFORMIRANJE
  • Posredni alati za informiranje – kao što su web stranice, novine, bilbordi, reklame na društvenim mrežama, leci, video snimci prezentacije itd.
  • Direktni alati za informiranje – kao što su javni sastanci, info punktovi, konferencije za štampu itd.
  • Nekonvencionalni alati za informiranje – kao što je vizualizacija u realnom vremenu – 3d animacije, VR šetnje, inovativne instalacije na otvorenom i izložbe koje koriste javne prostore.
UKLJUČIVANJE
ALATI ZA PRIKUPLJANJE INFORMACIJA
  • Ankete na lokaciji
  • Radionice sa lokalnim stanovništvom/sedmice aktivnosti
  • On-line ankete
  • Okrugli stolovi i forumi
  • Fokus grupe
  • Uredi za planiranje susjedstva
  • Natjecanja za idejno rješenje
SARADNJA
ALATI ZA POSTIZANJE DOGOVORA
  • Radionica za postizanje dogovora uz prisustvo voditelja fasilitatora
  • Savjetodavna tijela sa nezavisnim ekspertima
  • e-glasanje/digitalno glasanje - kreativni i interaktivni alati za online glasanje
  • Žiri sačinjen od građana
  • Uredi za planiranje susjedstva