Posredni alati za informiranje kao sto su internet stranice, oglasi u novinama, bilbordi, oglasi / reklame posredstvom društvenih mreža i web portala, leci, prezentacijski video i sl.
PRIMJENJIVOSTSVE FAZE PLANIRANJA
Ovaj alat je primjenjiv i treba ga koristiti u svim fazama planiranja od procjene do faze implementacije. Jedan od ključeva uspješnog sudjelovanja javnosti je informiranje javnosti o svim aktivnostima.
RELEVANTNOSTVEĆI PROJEKTI
Posredni alati trebali bi biti dio komunikacijske strategije za veće projekte od širokog javnog interesa.
BROJ UČESNIKANEOGRANIČEN
Međutim, ako pokušavate informirati veću grupu ili čak cijelu zajednicu, bolje je osloniti se na sredstva javnog informiranja.
FIZIČKA PRISUTNOSTNIJE NUŽNA
Zainteresovane strane ne moraju biti fizički prisutne da bi ovaj alat dobro funkcionirao.
BUDŽETMALI DO SREDNJI
Budžet može varirati ovisno o broju različitih alata koje koristite i složenosti predstavljenih planova. Međutim, ukupni raspon je od 2.000 do 20.000 KM.
VREMENSKI OKVIR / ROKRELATIVNO KRATAK
Vrijeme također može varirati ovisno o broju različitih alata koje koristite i složenosti predstavljenih planova. Međutim, ukupni raspon je od od 7 do 30 dana.
STRUČNA PODRŠKAUMJERENA
To može uključivati postojeći PR tim u slučaju web stranica, web portala, novina, oglašavanja na društvenim mrežama, grafičke dizajnere u slučaju letaka, prezentacijskih videa i drugih oglasa, web programere u slučaju novih web stranica i online platformi, stručne urbaniste / planere u slučaju videa s objašnjenjima, podcasta ili sličnog.
PR stručnjak, grafički dizajner, web dizajner, stručnjak za urbano planiranje.