Alati /
Alati za informiranje /

01 Posredni alati za informiranje

01

Posredni alati za informiranje kao sto su internet stranice, oglasi u novinama, bilbordi, oglasi / reklame posredstvom društvenih mreža i web portala, leci, prezentacijski video i sl.

Pitanja koja treba postaviti prije:
01
Ko je naša ciljna skupina?
02
Koje postojeće resurse imamo? Koji su mediji koji bi mogli najučinkovitije distribuirati informacije?
03
Koliki je naš budžet?
Sketch illustration of a question mark symbol and a group of people gathered around a laptop on a table, engaged in discussion
PRIMJENJIVOST
SVE FAZE PLANIRANJA

Ovaj alat je primjenjiv i treba ga koristiti u svim fazama planiranja od procjene do faze implementacije. Jedan od ključeva uspješnog sudjelovanja javnosti je informiranje javnosti o svim aktivnostima.

RELEVANTNOST
VEĆI PROJEKTI

Posredni alati trebali bi biti dio komunikacijske strategije za veće projekte od širokog javnog interesa.

BROJ UČESNIKA
NEOGRANIČEN

Međutim, ako pokušavate informirati veću grupu ili čak cijelu zajednicu, bolje je osloniti se na sredstva javnog informiranja.

FIZIČKA PRISUTNOST
NIJE NUŽNA

Zainteresovane strane ne moraju biti fizički prisutne da bi ovaj alat dobro funkcionirao.

BUDŽET
MALI DO SREDNJI

Budžet može varirati ovisno o broju različitih alata koje koristite i složenosti predstavljenih planova. Međutim, ukupni raspon je od 2.000 do 20.000 KM.

VREMENSKI OKVIR / ROK
RELATIVNO KRATAK

Vrijeme također može varirati ovisno o broju različitih alata koje koristite i složenosti predstavljenih planova. Međutim, ukupni raspon je od od 7 do 30 dana.

STRUČNA PODRŠKA
UMJERENA

To može uključivati postojeći PR tim u slučaju web stranica, web portala, novina, oglašavanja na društvenim mrežama, grafičke dizajnere u slučaju letaka, prezentacijskih videa i drugih oglasa, web programere u slučaju novih web stranica i online platformi, stručne urbaniste / planere u slučaju videa s objašnjenjima, podcasta ili sličnog.

PR stručnjak, grafički dizajner, web dizajner, stručnjak za urbano planiranje.

Ilustracija ljudi koji radeIlustracija ljudi koji radeIlustracija ljudi koji rade