Alati /
Alati za informiranje /

03 Nekonvencionalni alati za informiranje

03

Nekonvencionalni alati za informiranje kao što su razne vrste vizualizacija – 3d animacije, VR šetnje, inovativne instalacije na otvorenom i izložbe koje se nalaze i koriste javne prostore visoke frekvencije, podcasti, predstave i druge scenske aktivnosti.

Pitanja koja treba postaviti prije:
01
Koja je svrha događaja/aktivnosti?
02
Koliko sudionika očekujete? Trebaju li sudionici samo slušati ili komunicirati?
03
Koje postojeće resurse imamo?
04
Koliki je naš budžet? Koliko vremena imamo za pripremu?
Sketch illustration of a question mark symbol and a group of people gathered around a laptop on a table, engaged in discussion
PRIMJENJIVOST
SVE FAZE PLANIRANJA

Ovaj alat je primjenjiv i treba ga koristiti u svim fazama planiranja od procjene do faze implementacije. Jedan od ključeva uspješnog sudjelovanja javnosti je informiranje javnosti o svim aktivnostima. Alati bi se mogli koristiti i za izgradnju i jačanje kapaciteta.

RELEVANTNOST
LOKALNI I VELIKI PROJEKTI

U potpunosti ovisno o lokalnom kontekstu.

BROJ UČESNIKA
NEOGRANIČEN

Ovisno o tome koliko su odabrani alati originalni, njihov učinak je veći. Ova snaga se oslanja na publicitet događaja.

FIZIČKA PRISUTNOST
NEOPHODNA

Većina ovih alata temelji se na performansama ili su interaktivni. Često uključuju emocionalnu dimenziju dijeljenja informacija.

BUDŽET
VELIKI

Budući da je većina alata visokotehnološka ili vrlo angažirana u smislu umjetničke i prostorne izvedbe, nešto su skuplji od tradicionalnih alata za informiranje. Međutim, proračun snažno ovisi o obimu aktivnosti koje se provode.

od 10.000 do 100.000 KM

VREMENSKI OKVIR / ROK
SREDNJI

Rok također može varirati ovisno o vrsti aktivnosti i broju događaja te njihovom trajanju.

od 30 do 90 dana

STRUČNA PODRŠKA
UMJERENA DO VISOKA

To može uključivati stručnjake za VR i 3D animaciju, umjetnike, agencije i menadžere za događaje, izvođače i grupe izvođača, moderatore podcasta i razne stručnjake za raspravu o problemu.

Event agencije ili menadžeri, VR i 3D stručnjaci, moderatori i urbanisti i drugi stručnjaci

Ilustracija ljudi koji radeIlustracija ljudi koji radeIlustracija ljudi koji rade