Nekonvencionalni alati za informiranje kao što su razne vrste vizualizacija – 3d animacije, VR šetnje, inovativne instalacije na otvorenom i izložbe koje se nalaze i koriste javne prostore visoke frekvencije, podcasti, predstave i druge scenske aktivnosti.
PRIMJENJIVOSTSVE FAZE PLANIRANJA
Ovaj alat je primjenjiv i treba ga koristiti u svim fazama planiranja od procjene do faze implementacije. Jedan od ključeva uspješnog sudjelovanja javnosti je informiranje javnosti o svim aktivnostima. Alati bi se mogli koristiti i za izgradnju i jačanje kapaciteta.
RELEVANTNOSTLOKALNI I VELIKI PROJEKTI
U potpunosti ovisno o lokalnom kontekstu.
BROJ UČESNIKANEOGRANIČEN
Ovisno o tome koliko su odabrani alati originalni, njihov učinak je veći. Ova snaga se oslanja na publicitet događaja.
FIZIČKA PRISUTNOSTNEOPHODNA
Većina ovih alata temelji se na performansama ili su interaktivni. Često uključuju emocionalnu dimenziju dijeljenja informacija.
BUDŽETVELIKI
Budući da je većina alata visokotehnološka ili vrlo angažirana u smislu umjetničke i prostorne izvedbe, nešto su skuplji od tradicionalnih alata za informiranje. Međutim, proračun snažno ovisi o obimu aktivnosti koje se provode.
od 10.000 do 100.000 KM
VREMENSKI OKVIR / ROKSREDNJI
Rok također može varirati ovisno o vrsti aktivnosti i broju događaja te njihovom trajanju.
od 30 do 90 dana
STRUČNA PODRŠKAUMJERENA DO VISOKA
To može uključivati stručnjake za VR i 3D animaciju, umjetnike, agencije i menadžere za događaje, izvođače i grupe izvođača, moderatore podcasta i razne stručnjake za raspravu o problemu.
Event agencije ili menadžeri, VR i 3D stručnjaci, moderatori i urbanisti i drugi stručnjaci