06
Plan komunikacije prema javnosti - kako bi uključivanje javnosti bilo efikasno neophodno je razraditi dobar akcijski plan komuniciranja prema javnosti bez obzira da li se radi o informiranju o aktivnostima koje se sprovode ili komunikaciji rezultata procesa.
Pitanja koja treba postaviti prije:
01
U kojoj se situaciji trenutno nalazimo?
02
Šta želimo komunicirati prema javnosti? Koje su ključne poruke?
03
Ko je ciiljana publika kojoj se obraćamo?
KONTEKST / ANALIZA TRENUTNOG STANJA
- Opisati komunikacijiski problem koji se nastoji rješiti
- Definisati obim aktivnosti
- Definisati prednosti, nedostatke, prilike i prijetnje
CILJEVI I CILJANA PUBLIKA
- Definisati ciljeve komunikacije – ciljevi trebaju biti:
- S(konkretni - specific)
- M(mjerljivi - measurable)
- A(ostvarivi – achievable)
- R(realni – realistic)
- T(vremenski određeni – time-bound)
- Definisati ciljanu publiku – do koga želite doći u svojim komunikacijama?
PORUKE
Držati se ne više od pet ključnih poruka koje želite da sudionici razumiju. Koristiti jednostavan, lako razumljiv jezik.
REZULTATI / POKAZATELJI
Izrazite očekivane rezultate brojevima ili postocima npr. povećanje broja učesnika za 20% ili očekivani broj objava.
KUTIJA ZA ALATE
01PLAN KOMUNIKACIJE