Koji su ključni koraci prije započinjanja procesa?

06

Plan komunikacije prema javnosti - kako bi uključivanje javnosti bilo efikasno neophodno je razraditi dobar akcijski plan komuniciranja prema javnosti bez obzira da li se radi o informiranju o aktivnostima koje se sprovode ili komunikaciji rezultata procesa.

Pitanja koja treba postaviti prije:
01
U kojoj se situaciji trenutno nalazimo?
02
Šta želimo komunicirati prema javnosti? Koje su ključne poruke?
03
Ko je ciiljana publika kojoj se obraćamo?
Sketch illustration of a question mark symbol and a group of people gathered around a laptop on a table, engaged in discussion
KONTEKST / ANALIZA TRENUTNOG STANJA
  • Opisati komunikacijiski problem koji se nastoji rješiti
  • Definisati obim aktivnosti
  • Definisati prednosti, nedostatke, prilike i prijetnje
CILJEVI I CILJANA PUBLIKA
  • Definisati ciljeve komunikacije – ciljevi trebaju biti:
    • S(konkretni - specific)
    • M(mjerljivi - measurable)
    • A(ostvarivi – achievable)
    • R(realni – realistic)
    • T(vremenski određeni – time-bound)
  • Definisati ciljanu publiku – do koga želite doći u svojim komunikacijama?
PORUKE

Držati se ne više od pet ključnih poruka koje želite da sudionici razumiju. Koristiti jednostavan, lako razumljiv jezik.

REZULTATI / POKAZATELJI

Izrazite očekivane rezultate brojevima ili postocima npr. povećanje broja učesnika za 20% ili očekivani broj objava.

Ilustracija kutije za alat

KUTIJA ZA ALATE

01PLAN KOMUNIKACIJE