Alati /
Alati za uključivanje /

01 Posredni alati za uključivanje

01

Posredni alati za uključivanje kao što su digitalne/online ankete, natječaji za idejna rješenja itd.

Pitanja koja treba postaviti prije:
01
Ko je naša ciljna grupa?
02
Da li je ciljna grupa dobro informisana o projektu/planu?
03
U kojoj mjeri naša ciljna grupa koristi internet?
04
Koje postojeće resurse imamo? Koji su mediji koji bi mogli najefikasnije distribuirati informacije?
05
U slučaju konkursa za idejno rješenje – koliko bi bio rasprostranjen interes za ovaj problem? Koliko je problem složen – tražimo li samo kreativna rješenja ili visoku stručnost u rješavanju problema?
06
Koliki je naš budžet? Koliko vremena imamo za pripreme?
Sketch illustration of a question mark symbol and a group of people gathered around a laptop on a table, engaged in discussion
PRIMJENJIVOST
RANE FAZE PLANIRANJA

Kako bismo imali mogućnost da se postupi po idejama i prijedlozima građana, ključno je rano uključivanje zajednice.

Faze analize i pripreme, te prednacrta i nacrta plana

RELEVANTNOST
LOKALNI I VELIKI PROJEKTI

Alati za posredno / daljinsko ispitivanje su primjenjivi i za lokalne projekte i za projekte veće važnosti. Posebno za zajednice koje nisu sklone da prisustvuju sastancima i događajima (radnici, vlasnici preduzeća itd.)

BROJ UČESNIKA
NEOGRANIČEN

Međutim, u slučaju konkursa za idejno rješenje poželjno je definisati domet u smislu da li ciljate na lokalni natječaj ili veći/skuplji međunarodni natječaj.

FIZIČKA PRISUTNOST
NIJE POTREBNO / NA DALJINU

Zainteresovane strane ne moraju biti fizički prisutne da bi ovaj alat dobro funkcionirao.

BUDŽET
SREDNJI

Budžet može varirati ovisno o alatima koje koristite i njihovoj složenosti, npr. međunarodno takmičenje za idejno rješenje može koštati više od lokalnog ili studentskog takmičenja u smislu nagrada, troškova pripreme i honorara žirija.

od 10.000 do 70.000 KM

VREMENSKI OKVIR / ROK
SREDNJI

Vrijeme također može varirati ovisno o broju različitih alata koje koristite i njihovoj složenosti. Međutim, ukupni raspon je od

od 30 do 90 dana

STRUČNA PODRŠKA
UMJERENA

Ovo može uključivati postojeći PR tim ili neke medijske stručnjake za pripremu digitalne ankete. U slučaju konkursa za idejno rješenje za pripremu konkursnog materijala mogu biti potrebni članovi žirija konkursa, kao i stručnjaci iz te oblasti.

PR stručnjak, stručnjak za urbanizam, članovi žirija (3 do 7 članova)

Ilustracija ljudi koji radeIlustracija ljudi koji radeIlustracija ljudi koji rade