Posredni alati za uključivanje kao što su digitalne/online ankete, natječaji za idejna rješenja itd.
PRIMJENJIVOSTRANE FAZE PLANIRANJA
Kako bismo imali mogućnost da se postupi po idejama i prijedlozima građana, ključno je rano uključivanje zajednice.
Faze analize i pripreme, te prednacrta i nacrta plana
RELEVANTNOSTLOKALNI I VELIKI PROJEKTI
Alati za posredno / daljinsko ispitivanje su primjenjivi i za lokalne projekte i za projekte veće važnosti. Posebno za zajednice koje nisu sklone da prisustvuju sastancima i događajima (radnici, vlasnici preduzeća itd.)
BROJ UČESNIKANEOGRANIČEN
Međutim, u slučaju konkursa za idejno rješenje poželjno je definisati domet u smislu da li ciljate na lokalni natječaj ili veći/skuplji međunarodni natječaj.
FIZIČKA PRISUTNOSTNIJE POTREBNO / NA DALJINU
Zainteresovane strane ne moraju biti fizički prisutne da bi ovaj alat dobro funkcionirao.
BUDŽETSREDNJI
Budžet može varirati ovisno o alatima koje koristite i njihovoj složenosti, npr. međunarodno takmičenje za idejno rješenje može koštati više od lokalnog ili studentskog takmičenja u smislu nagrada, troškova pripreme i honorara žirija.
od 10.000 do 70.000 KM
VREMENSKI OKVIR / ROKSREDNJI
Vrijeme također može varirati ovisno o broju različitih alata koje koristite i njihovoj složenosti. Međutim, ukupni raspon je od
od 30 do 90 dana
STRUČNA PODRŠKAUMJERENA
Ovo može uključivati postojeći PR tim ili neke medijske stručnjake za pripremu digitalne ankete. U slučaju konkursa za idejno rješenje za pripremu konkursnog materijala mogu biti potrebni članovi žirija konkursa, kao i stručnjaci iz te oblasti.
PR stručnjak, stručnjak za urbanizam, članovi žirija (3 do 7 članova)