Alati /
Alati za informiranje /

02 Neposredni alati za informiranje

02

Neposredni alati za informiranje kao što su javne prezentacije i sastanci, press konferencije, info štandovi i sl.

Pitanja koja treba postaviti prije:
01
Koja je svrha događaja / info štanda?
02
Postoji li postojeći kiosk/prostor koji bismo mogli koristiti ili ga moramo izgraditi? Trebamo li za to poseban dizajn/brendiranje?
03
Koliko sudionika očekujete? Trebaju li sudionici samo slušati ili komunicirati?
04
Koje postojeće resurse imamo? Postoji li prostor u kojem bi se događaj mogao organizirati ili ga moramo iznajmiti? Trebamo li neka tehnološka sredstva – audio sustav, video sustav za snimanje ili je potrebno iznajmiti iste?
05
Koliki je naš budžet? Koliko vremena imamo za pripremu?
Sketch illustration of a question mark symbol and a group of people gathered around a laptop on a table, engaged in discussion
PRIMJENJIVOST
SVE FAZE PLANIRANJA

Ovaj alat je primjenjiv i treba ga koristiti svim fazama planiranja od procjene do faze implementacije. Jedan od ključeva uspješnog sudjelovanja javnosti je informiranje javnosti o svim aktivnostima.

RELEVANTNOST
PROJEKTI MANJEG OBIMA / LOKALNI PROJEKTI

Projekti lokalnog karaktera sa direktnim pristupom samom lokalitetu ili u neposrednoj blizini lokaliteta.

BROJ UČESNIKA
OGRANIČEN

Općenito namijenjeno manjim sredinama i zajednicama u kojima su učesnici voljni sudjelovati na sastancima i konferencijama. Broj sudionika ograničen je veličinom prostorije za prezentacije. Domet info štandova ovisi o frekventnosti lokacije i njihovom broju.

FIZIČKA PRISUTNOST
NEOPHODNA

Zajednice u kojima učesnici pokazuju veći interes i spremnost za prisustvovanje sastancima i okupljanjima.

BUDŽET
MALI

Budžet može varirati ovisno o vrsti aktivnosti – postoji li mjesto za sastanke ili info štand ili ih trebate unajmiti/sagraditi za ovu priliku. Također ovisi o broju događaja i njihovom trajanju.

od 2.000 do 10.000 KM

VREMENSKI OKVIR / ROK
RELATIVNO KRATAK

Rok također može varirati ovisno o vrsti aktivnosti i broju događaja te njihovom trajanju.

od 7 do 30 dana

STRUČNA PODRŠKA
NISKA DO UMJERENA

To može uključivati postojeći PR tim ili obučene volontere u slučaju info point-a. U slučaju sastanaka i konferencija za tisak može uključivati profesionalne moderatore ili voditelje, stručnjake za urbanizam ili slično, političke predstavnike itd.

Moderator, voditelj/fasilitator, eksperti za urbano planiranje, volonteri, predstavnici političkih partija i organizacija

Ilustracija ljudi koji radeIlustracija ljudi koji radeIlustracija ljudi koji rade