Neposredni alati za informiranje kao što su javne prezentacije i sastanci, press konferencije, info štandovi i sl.
PRIMJENJIVOSTSVE FAZE PLANIRANJA
Ovaj alat je primjenjiv i treba ga koristiti svim fazama planiranja od procjene do faze implementacije. Jedan od ključeva uspješnog sudjelovanja javnosti je informiranje javnosti o svim aktivnostima.
RELEVANTNOSTPROJEKTI MANJEG OBIMA / LOKALNI PROJEKTI
Projekti lokalnog karaktera sa direktnim pristupom samom lokalitetu ili u neposrednoj blizini lokaliteta.
BROJ UČESNIKAOGRANIČEN
Općenito namijenjeno manjim sredinama i zajednicama u kojima su učesnici voljni sudjelovati na sastancima i konferencijama. Broj sudionika ograničen je veličinom prostorije za prezentacije. Domet info štandova ovisi o frekventnosti lokacije i njihovom broju.
FIZIČKA PRISUTNOSTNEOPHODNA
Zajednice u kojima učesnici pokazuju veći interes i spremnost za prisustvovanje sastancima i okupljanjima.
BUDŽETMALI
Budžet može varirati ovisno o vrsti aktivnosti – postoji li mjesto za sastanke ili info štand ili ih trebate unajmiti/sagraditi za ovu priliku. Također ovisi o broju događaja i njihovom trajanju.
od 2.000 do 10.000 KM
VREMENSKI OKVIR / ROKRELATIVNO KRATAK
Rok također može varirati ovisno o vrsti aktivnosti i broju događaja te njihovom trajanju.
od 7 do 30 dana
STRUČNA PODRŠKANISKA DO UMJERENA
To može uključivati postojeći PR tim ili obučene volontere u slučaju info point-a. U slučaju sastanaka i konferencija za tisak može uključivati profesionalne moderatore ili voditelje, stručnjake za urbanizam ili slično, političke predstavnike itd.
Moderator, voditelj/fasilitator, eksperti za urbano planiranje, volonteri, predstavnici političkih partija i organizacija